Retour-beleid voor particulieren

Onze specialisatie ligt bij bedrukte kleding. Particulieren kunnen bij ons enkel gepersonaliseerde artikels bestellen, en deze kunnen niet teruggestuurd worden. Op zulke bestellingen is een herroepingsrecht niet van toepassing. Het gaat immers niet om standaard artikelen die op voorraad liggen.
Lees hier meer over onbedrukt textiel.

Retour-beleid voor niet-particulieren

Bestelde je niet als particulier maar bijvoorbeeld in naam van een firma of vzw, dan heb je in principe geen recht op een retour. Er is namelijk geen herroepingsrecht voor niet-particulieren. Onze leveranciers geven echter toch de kans om artikels retour te geven, maar dat is helaas niet kosteloos. Als wij jouw bestelling moeten retour sturen naar onze leverancier, dan rekent die ons daarvoor kosten aan. Dat houdt dus in dat we helaas niet het ganse bedrag kunnen crediteren, een aantal kosten worden hierop toegepast:

Afgehouden kosten = 20% van uw aankoop-prijs + een vaste kost van 15 €

bvb: je kocht voor 100 € bij ons aan en je zorgt zelf dat alle artikels terug naar ons komen. Dan worden hiervan 20€ + 15€ kosten afgehouden zodat we nog 65€ kunnen crediteren.



Niet-gepersonaliseerde artikels
Onbedrukte artikels waar je niet helemaal tevreden over bent, kunnen naar ons teruggestuurd worden binnen 14 kalenderdagen vanaf de dag die volgt op de levering van het product. Je kan de artikels hiervoor terug naar ons komen brengen, of je kan deze op je eigen kosten met een pakjesdienst terug aan ons bezorgen. We maken dan een credit-nota van de bestelling of van een gedeelte ervan, en passen hier de retourkosten (zie hierboven) op toe.

Gepersonaliseerde artikels.
Artikels die speciaal op maat werden gemaakt of werden bedrukt, kunnen niet teruggestuurd worden. Op zulke bestellingen is een herroepingsrecht niet van toepassing. Het gaat immers niet om standaard artikelen die op voorraad liggen.


Omruiling
Omruilingen worden bij ons verwerkt als retourzendingen. Dit kan enkel voor niet-gepersonaliseerde artikels. Stel dat je een andere kleur van je artikel wilt: De oorspronkelijke order komt retour naar ons, wij controleren de staat van de artikels, maken een creditnota met retourkosten, en betalen het bedrag terug. Wil je daarna een andere kleur ontvangen, dan moet je daar een nieuwe bestelling voor aanmaken.

Wil je meer informatie? Je kan ook steeds onze algemene voorwaarden nakijken, bij voorwaarde 3 wordt daarin ook verwezen naar het herroepingsrecht.

Joyce Habraken
textiel verantwoordelijke
joyce.habraken@maxevent.be
 
Pasmaten
We hebben pasmaten beschikbaar voor bepaalde artikels. Zoek naar het symbool bij een artikel om de pasmaten te bestellen.
Tips & Tricks
Hoe verloopt een bestelling? Uit hoeveel kleuren bestaat mijn ontwerp? Tips & Tricks om het juiste textielitem te vinden!
Levering
Termijn: 13 werkdagen of sneller
(voor artikelen die op voorraad zijn)

Transportkosten, ongeacht de grootte van de bestellig:
België: 10€ (12,10€ incl. btw)
Nederland: 11€ (13,31€ incl. btw)
Showroom
Vele artikels in onze catalogus zijn bij ons te bezichtigen. Hou er wel rekening mee dat onze showroom enkel met een trap te bereiken is.