Login

Log in op je bestaande account of maak een nieuwe account aan.
Gelukt! Bezig met inloggen, even geduld a.u.b.
Oeps. Daar ging iets mis. Probeer opnieuw.
Een overzichtje van al je adressen die je bij ons al ingegeven hebt. Je kan ze hier selecteren, bewerken of verwijderen.
Proficiat! U hebt succesvol een account aangemaakt op onze website!

U zal zo dadelijk een e-mail van ons ontvangen met een bevestiginscode. Gelieve de instructies in deze e-mail te volgen. Hierdoor kan ons systeem controleren of het opgegeven e-mail adres correct werd ingevuld, en dat u de eigenaar bent van dit e-mail adres.
Ondertussen vragen we je om onderstaande gegevens alvast in te vullen.

type klant:


voornaam:

achternaam:

straat + nr + bus:

extra adres-regel (gebouw, afdeling, ... ):
Niet verplicht

postcode:

gemeente:

land:

bedrijfsnaam:

telefoonnummer:

BTW - nummer:

Privacy statement:
Uw persoonsgegevens worden door Maxevent verwerkt, voor klantenbeheer op basis van de contractuele relatie als gevolg van uw bestelling en voor directmarketing (om u nieuwe producten of diensten aan te bieden) op basis van ons gerechtvaardigd belang om te ondernemen. Indien u niet wil dat wij uw gegevens verwerken met het oog op direct marketing, volstaat het ons dat mee te delen op info@Maxevent.be. Via dat adres kan u ook altijd vragen welke gegevens wij over u verwerken en ze verbeteren of laten wissen. Als u het niet eens bent met de manier waarop wij uw gegevens verwerken, kan u zich wenden tot de Commissie voor de bescherming van de persoonlijke levenssfeer (Drukpersstraat 35 te 1000 Brussel). Ons beleid op het vlak van gegevensverwerking vindt u in ons privacy statement.

Vermijd frustraties dankzij een goed georganiseerde vestiaire.

Vermijd frustraties dankzij een goed georganiseerde vestiaire.

Wil je vermijden dat de vestiaire op je evenement een heuse domper op de feestvreugde wordt? Ervoor zorgen dat je niet van start gaat met een heuse wachtrij vol frustraties? Benieuwd hoe je dit vlot kan organiseren? Ontdek de handige vestiairebonnen van Maxevent. Een vestiaire kan soms een heuse bottleneck vormen bij events. Een goede organisatie hiervan is dan ook cruciaal om alvast niet meteen bij de start van je event voor frustraties te zorgen bij je bezoekers. Hoe pak jij dit aan? Bij Maxevent hebben we een aantal oplossingen om hier in te helpen.

Gebruiksvriendelijk.

Bij Maxevent denken we mee na over het ideale gebruiksgemak. Want geef toe, de uitvoering van een vestiaire kan vaak heel wat extra kopzorgen met zich mee brengen. Denk maar aan aparte nummers waardoor je er eentje vergeet mee te geven aan de klant of bonnetjes zonder gat waardoor je ze zelf moet proberen bevestigen aan de kapstok,... Er zijn een aantal redenen waarom we enkel papieren garderobebonnen aanbieden.

De vestiairebonnen van Maxevent zijn standaard 2-delig en dubbel genummerd. Dankzij de handige scheurstrook geef jij steeds het juiste bonnetje mee aan de bezoeker.

De perfecte ‘fit’.

Niets zo frustrerend als vestiairebonnen die niet eenvoudig aan de kapstok zijn te bevestigen. Je verliest tijd, ziet de wachtrij steeds langer worden en mensen raken gefrustreerd. Met de vestiairebonnen van Maxevent krijgt dit probleem geen kans. Alle vestiairebonnen zijn steeds voorzien van een perforatie. Zo schuif jij het bonnetje gemakkelijk én snel over de kapstok. Voor de perfecte 'fit' bieden we 2 types van gaten aan voor de bevestiging aan de kapstok. Een te kleine opening gaat uiteraard niet werken, maar het kan ook best niet te groot zijn zodat het bonnetje wel steeds mooi en stevig aan de kapstok blijft hangen.

Maak je gebruik van metalen kapstokken? De standaard ronde perforatie van 8mm is in de meeste gevallen groot genoeg. Maar zijn de kapstokken wat breder met bijvoorbeeld een plastic haak? Dan zit je met de vierkante perforatie van 2cm altijd goed. De vierkante opening is vooral interessant voor plastic kapstokken die een dikkere haak hebben. Voor houten kapstokken met metalen haak is het ronde gat dan weer perfect.

Verschillende designopties.

Zet je graag de puntjes op de i en wil je dat zelfs de kleinste details kloppen? Dan zijn er verschillende designopties mogelijk. Denk maar aan je logo, het thema van je evenement, kleuren,.. maar ook grotere bonnen, steviger papier, andere nummering. Wat je ook zoekt, Maxevent gaat samen met jou op zoek naar de geschikte oplossing.

Zit je eerder met een beperkt budget voor je evenement of zoek je een last-minute oplossing voor je vestiaire? Dan zijn er onze standaard vestiairebonnen met Maxevent logo. Dit is een budgetvriendelijke oplossing. Bovendien zijn deze bonnen ook meteen uit stock leverbaar.

Vermijd fouten.

Benieuwd hoe jij de kans op fouten kan verkleinen? Ook hier hebben we bij Maxevent aan gedacht. Zo is er de mogelijkheid om extra controle in te bouwen met onze 3-delige vestiairebonnen. Hier hangt een extra afscheurbaar bonnetje aan. Dit kan je gebruiken om in de jaszak van de klant te steken. Mocht het bonnetje rond de kapstok verloren gaan dan heb je nog steeds een back-up om het juiste nummer te controleren.

Heb je binnenkort een evenement op de planning staan en ben je nog opzoek naar een gebruiksvriendelijke manier om je vestiaire te organiseren? Stuur ons gerust wat meer details over je evenement en we maken vrijblijvend een voorstel voor jou.

Nieuwsbrief
Wil je graag op de hoogte blijven van onze nieuwtjes?
Bekijk ons privacy policy.
Bedankt voor je inschrijving op onze nieuwsbrief.
Oeps. Daar ging iets mis. Probeer het opnieuw.

Onze laatste blogs

mooie bedrukte totebag en zonnebril op een tafel bij een personeelsfeest outdoor
22/05/2025

Bedrijfsevenementen in 2025: 5 trends die je niet mag missen

Je organiseert een bedrijfsevent, maar alles ziet er hetzelfde uit als vorig jaar? Terwijl anderen...
Lees verder
 koppel in rode hawaii hemdjes van merk Native Spirit bedrukbaar met je eigen logo
15/05/2025

Instant zomerse vibes? Geef je promotiekleding een tropische upgrade!

Run je een beachbar, organiseer je een festival of wil je gewoon wat extra flair geven aan ...
Lees verder
klaslokaal met enkele leerlingen die notities aan het nemen zijn
07/05/2025

Gepersonaliseerde schoolbenodigdheden voor het nieuwe schooljaar

Ben je volop bezig met de voorbereidingen voor het nieuwe schooljaar? In dit artikel zetten we een ...
Lees verder

Textiel

B&C #E190 /women T-shirt (TW04T)
+
--
10
x XS [Red]
1
2
3
4
+
--
15
x S [Red]
1
2
3
4
+
--
1200
x L [Red]
1
2
3
4
+
--
120
x XL [Red]
1
2
3
4
B&C #E190 T-shirt (TM04)
+
--
10
x XS [Red]
1
2
3
4
+
--
15
x S [Red]
1
2
3
4
+
--
1200
x L [Red]
1
2
3
4
+
--
120
x XL [Red]
1
2
3
4

Personalisatie

Drukwerk

Flyers
10.000 x
A6 flyers 300 g/m² Maco silk Digit 4/4 [+ 2xMat, +Spoed-2]
5.000 x
A5 flyers 300 g/m² Maco silk Digit 4/4
Affiches
1.000 x
A2 affiches 130 g/m² 4/0

Gadgets

'Party' [Jetons, Rond 29mm, Reliëf 1zijde]
1.000 x
Fluo oranje
Matrijskosten 'Reliëf 1 zijde'
'Party 2.0 tent' [Vouwtenten, Tent 3x6 m, opdruk all-over]
1 x
Wit
+ Met dak, achterwant & 2 zijkanten

Popup venster

Gelukt! Bezig met inloggen, even geduld a.u.b.
Oeps. Daar ging iets mis. Probeer opnieuw.